Logo CrazyGames
Kontroller oppdaget
Utforsk vÄre kontrollerkompatible spill

Dungeon Crawl Theater

Vurdering:
8.7
(338 stemmer)
Utvikler:
bongobango22
LĂžslatt:
juni 2022
Teknologi:
HTML5 (Unity WebGL)
Plattform:
Browser (desktop-only)
Klassifisering:

Dungeon Crawl Theater er et roguelike dekkbyggerspill hvor du kjemper for sjelen din. Kjemp mot besatte miniatyrer, dra nye kort for Ă„ styrke kortstokken din, og bruk andres tapte sjeler for Ă„ forbedre oddsene dine. Vil du la forbannelsen kreve enda en eventyrer?

Slik spiller du:

Klikk pÄ kortene eller terningene dine og deretter pÄ heltene dine for Ä tildele dem evner og energi!

For en mer detaljert oversikt:

  • FĂžr starten pĂ„ hver runde vil du automatisk kaste terningene dine og trekke kort til hĂ„nden din er full.
  • Runden starter ikke fĂžr du har klikket pĂ„ "Battle"-knappen, sĂ„ ta deg god tid og planlegg nĂžye hvordan neste runde skal spilles ut.
  • Tildel kort til heltene dine ved Ă„ klikke pĂ„ et kort og deretter pĂ„ helten du vil at dette kortet skal brukes av. Kort for spesifikke klasser kan imidlertid bare brukes av en helt med tilsvarende klasse!
  • Tallet pĂ„ det blĂ„ lynet representerer handlingspoengkravet for at en helt skal kunne handle, og terningkastene representerer din tilgjengelige energi.
  • Hver helt har forskjellige krav til handlingspoeng, og en korts kostnad vil legge til dette.
  • Klikk pĂ„ terningene du vil bruke, og deretter pĂ„ helten du vil bruke dem pĂ„ for Ă„ lade opp energien deres.
  • NĂ„r du har klikket pĂ„ "Kamp"-knappen, vil kampen starte, og enhver helt med tildelt kort og nok energi (handlingspoeng pĂ„ 0) vil utfĂžre sitt trekk.
  • EnkeltmĂ„lsbevegelser vil tilfeldig velge en fiende.
  • Et kritisk treff vil gi 1,5 ganger skaden (avrundet nedover).

(Se avsnittet om statusbetingelser for ytterligere informasjon.)

  • Etter at hver karakter har hatt sin tur, begynner neste runde, og denne prosessen vil fortsette til kampen er over.
  • NĂ„r kampen er vunnet, fjernes alle statusbetingelser og de-/buffs og dĂžde helter vil gjenoppstĂ„ med 1 gjenvĂŠrende HP.

Statusbetingelser:

Skade over tid betingelser:

Disse tilstandene forblir til kurert eller kampen avsluttes.

  • Poison / Burn / Bleed - vil gi skade som tilsvarer deres tilsvarende verdi etter en karakters tur (selv om de ikke klarte Ă„ handle).

Tidsbaserte forhold:

Disse forholdene vil nedtelle med 1 ved starten av hver runde og forsvinne nÄr de nÄr 0, blir kurert eller kampen slutter.

  • MĂ„l (hĂ„n) - alle enkeltmĂ„lsangrep er rettet mot karakteren med denne tilstanden.
  • Lammelse - 25% sjanse for at karakteren blir ute av stand til Ă„ handle og hopper over sin tur.
  • Stun - karakteren er ute av stand til Ă„ handle og hopper over sin tur.
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse
Annonse